Wednesday, April 5, 2017

මගේ පලවෙනි sex අත්දැකීම - කොල්ලෝ 3 දෙනෙක්

මේක වුනේ මම 10 වසරේ ඉදිද්දී. ඒ දවස් වල ගංවතුර නිසා ළමයි වැඩිය ඉස්කොලේ ආවේ නෑ. අපේ පංති වල ළමයිඅඩු නිසා අපි ඒ කිව්වේ කොල්ලෝ සෙට් එක හිටියේ main hall එකේ. 


ගෑනු ළමයි ඉස්කෝලේ ආවේ නෑ උගන්නනේනැති නිසා ආව ටිකත් හිටියේ පංති කාමරයේ. ඉතිං අපි කොල්ලෝ සෙට් එක main hall එකට වෙලා පිස්සු කෙල කෙලහිටියා. 

කොල්ලො ඉතිං ඒ දවස් වල වැඩිය චෙක් කරන්නේ නැති නිසා phone එහෙම අරගෙන ආවා. උන් ඉතිං ඒවාතියාගෙන වැල බලනවා.

මාත් ඉතිං සෙට් එකට එකතු වෙලා වැල බැලුවා. ඒ අතරේ එකෙක් මගෙන් ඇහුවා "ඒ බං උබට මේව බැලුවත් නගින්නේ නෑනේද?" කියලා. 

මාත් ඉතිං නෝන්ඩි වෙන්න බැරි නිසා "මේ බලහං නැගලා නැද්ද?" කියලා මගේ කලිසම ඇදලා පයියතදවෙන්න පෙන්නුවා. උන් කියාපි "යකෝ උබට ඔච්චරද නගින්නේ?" කියලා. 

මමත් 2nd වෙන්න බැරි නිසා කිව්වා "ඔයවැලද බං උබලා හොද වැල බලලා නෑ. මට ඕවට ඒක නිසා එච්චර නගින්නේ නෑ " කියලා. "ආ එහෙමද අපේ ගාව මීට වඩාහොද photo ටිකක් තියෙනවා ඒවා බැලුවම උබට නගීවිද බලමු" මං කිව්වා "අදට ඔය ඇති බං උබලා තනියෙන් බලහන්" කියලා මම stage එක පැත්තට මාරු වුනා. 

උනුත් මගේ පස්සෙන් ඇවිත් සෙට් එකත් එක්ක මාව උස්සලා stage එක උඩටඇදලා ගත්තා. ඇදලා අරන් උන් මාව stage එක උඩ තිබුන පුටුවක ඉන්දුවා. මම පැනලා දුවන්න හැදුවත් දුවන්න බැරිවෙන්න මුන් අල්ලගෙන. ආ මට කියන්න අමතක වුනා. 


අපි වැල බලන අතරෙත් ඊට කලිනුත් ඔය විදියටම කොල්ලෝstage එකේ පුටුවේ තියලා උගේ shirt කලිසම් ගැලෙව්වා. එහෙම කරද්දී සමහර උන් පුටුවේ වාඩි කරලා තියෙද්දී ඉස්සරඉන්න එඋන්ට කකුලෙන් ගහලා බේරිලා පැනලා යනවා සමහරු අල්ලන් ඉන්න එඋන්ට කෙල ගහලා බේරිලා පැනලායනවා.

මාවත් ඉතිං එහෙම පුටුවෙ තියලා එකෙක් මගේ අත් දෙක පුටුවෙ පිටිපස්සට තියලා අල්ලගෙන. ඔන්න ඉතිං එකබල්ලෙක් මගේ shirt එකේ බොත්තම් පන්න පන්න පහලටම ඇවිත් මගේ කලිසමෙ හක් එක පන්නන්නත් ආවා. මාත්shirt එක ගලවදිදී ඉවසුවා ඒත් කලිසම ගලවන්න හදද්දී මලේ මල පැන්නා. 

මෙච්චර වෙලා ඉවසුවේ මුන්ට කකුලෙන්ගහන්න ගිහින් ඇගේ මඩ පාරක්වත් වැදුනොත් එතන තව වලියක් හැදෙන නිසා. මාත් ඉතිං කලින් උන් වගේ කකුලෙන්අල්ලන් ඉන්න එඋන්ට ගහලා stage එකෙන් පැන ගත්තා කියමුකෝ ඒත් එලියට යන්න විදියක් නෑ shirt එක නැතුව මුන්සෙට් එක ආපහු මාව stage එකට අරන් ගිහින් stage එකේ කර්ටන් එක වැහුවා. 

මමත් ඉතිං කලින් සෙල්ලමම ආයිත්පටන් ගන්න හැදුවා විතරයි එකෙක් මගේ සපත්තු දෙක උඩ නැග්ගා. අය්යෝ මගේ බෝට්ටු දෙක ඒකේ ඉස්සරහ කැඩිලාගියා. මන් ඊට පස්සේ දගලන එක නවත්තලා කෙල ගහන්න පටන් ගත්තා. මුනුත් වැඩේ අත ඇරියෙම නෑ. එකෙක් මගේකටේ කොලගුලි එබුවා කෙල ගහනවට ටිකක් වෙලා යද්දි මටත් දගලලා දගලලා දැන් හොදටම මහන්සියි.

මාත් දගලන එකනැවැත්තුවා. උන් ඊට පස්සේ කියනවා"උබ බොරුවටනේ දැගලුවේ. . අපි කලින් උබේ කලිසමේහක් එක පන්නද්දී දැක්කා උබට නැගලා කියලා." 

මාත් කොහොම හරි දගලද්දී කටේ ඔබලා තිබුන කොල ටික එලියට විසිකරලා තිබුනේ. මාත් ඉතිං දැන් දගලලා වැඩක් නැති නිසාත් මහන්සි නිසාත් උන්ට කිව්වා." කරන දෙයක් කරලා මාව අතඇරපන් කියලා" එකෙක් ඉතිං කලින් වගේම මගේ අත් පිටිපස්සට තියලා අල්ලගෙන හිටියා. 

මාත් ඉතිං දගලන්නේ නැතුවහිටියා. ඒත් මට බයටම මගේ බාන්ඩේ බැහැලා තිබුනේ ඒ වෙලාවෙ. ඔන්න ඉතිං ඉස්සරහ හිටපු එකා හිමීට ඉතුරුටික කියවන්න මෙතනින් අපේ ෆේස්බුක් පිටුවට ලොගින් වෙන්න.තියෙන කතා ඔක්කොම බලල ලයික් කොමෙන්ට් දාන්න කස්ටිය.

2 comments:

  1. කෝ meke ඉතුරු tyka fb page එකට යන link එක දෙන්න pls

    ReplyDelete
  2. ආරම්භය මරු ඉතුරු ටික බලන්නෙ කොහොමද

    ReplyDelete